سورنای نازمسورنای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

بهترین هدیه دنیا

نظرات (9)

بهاره
30 مرداد 93 17:07
اخ اخ اخ نگاش کن چه مظلومو جیگره این طلا
ساینا
پاسخ
مررسی عمه جونممم
پریسا بهنامی
1 شهریور 93 9:33
ای جونم، خسته شدی قربونت برم ؟؟؟
ساینا
پاسخ
آره خاله پری خیلی ازم کار میکشن
آذرمی دخت
1 شهریور 93 13:16
آخی ، ناز باشی جوجو
ساینا
پاسخ
مررررسی خاله که بهم سر میزنی
خاله زهرا
2 شهریور 93 11:36
ای جونم فداش بشم من جیگر منی خاله جونییی
ساینا
پاسخ
خدانکنه....مررسی خاله جونم
مامان محمد پارسا
6 شهریور 93 3:21
ای جونم ماشاالله چه بزرگ شده سورنا.ساینا من و یادت هست..مامانای اذر..اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن.برا پسرتم اسفند دود کن
ساینا
پاسخ
عزززیدلممم.چه خوب که اومدی اینجا ..آررره عزززیم..یادمه..چه پسر جیگری داری ماشالا خدا حفظش کنه برات...من لینکت کرده بودم عزیزم
مينا مامان اميرعلي
8 شهریور 93 9:37
مامان ساينا پسرت گله.........گل!!!!!!!!!! بخدا خيلي دوستش داره...ماشاالله خيلي خوشگله البته اميرعلي منم خوشگله خدا همه بچه هارو زير سايه پدرومادرشون حفظ كنه
ساینا
پاسخ
مررسی مینا جونم..مرسی فدات شم...پسر خودتم ماشالا یه دسته گله..خدا حفظشون کنه برامون
الهام مامان
12 شهریور 93 16:00
من عااااااشق اینم وقتی آرمان هم لب پایینشو میخوره....چونشو باید بکنی از گاز شدید!!!
ساینا
پاسخ
آره الهااام فک کن آرمان تپلی اینکارو بکنه واااااااای
مامان هانا و آریا
8 مهر 93 2:48
مامانش این چه عکسیه آخههههه دلم خواست یه ماچ محکم بکنم اون لپاشووو
ساینا
پاسخ
مامان مهدیس
30 آبان 93 16:14
ای جانم چه عکسای نازی خدا حفظش کنه
ساینا
پاسخ
مررسی خاله